بررسی نیاز ها و اولویت های پژوهشی اداره پست کاشان در مرکز کاشان شناسی دانشگاه کاشان

۰۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۲ کد : ۱۸۴۶۸ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۴۲۳

با حضور رئیس و معاون اداره پست کاشان در دفتر مرکز کاشان شناسی دانشگاه کاشان، چالش ها و مسایل موجود این اداره مطرح و موارد همراهی و  همکاری مرکز با  آن اداره بررسی شد.

در این جلسه که در راستای رویکردهای جدید مرکز کاشان شناسی در نقش آفرینی و خدمت رسانی به ارگانها و نهادهای منطقه و رسالت های جامعه محوری صورت گرفت، سید محمد خاتمی و محمد راستی رئیس و معاون اداره پست کاشان با توضیح ماموریت ها و خدماتی که اداره پست به عموم شهروندان و نیز ارگانها و سازمانها ارائه می دهد، مهمترین چالش این اداره را مباحث درآمد، هزینه ای عنوان کردند.

به گفته رئیس اداره پست، شرکت پست جمهوری اسلامی از سریع ترین و آسان ترین راه ارسال و مراسلات داخلی و خارجی است که در دوره کرونا به علت شرایط خاص، حجم کارها به بیش از چهار برابر افزایش پیدا کرده است.

سید محمد خاتمی به قراردادهای منعقده بین اداره پست و ارگانهای مختلف از جمله دانشگاه ها، شهرداری، تامین اجتماعی، دادگستری، صنایع کاشان وغیره اشاره کرد و گفت: اگر بسیاری از ادارات از سرویس دهی مطلوب و مقرون به صرفه پست اطلاع دقیق داشته باشند موارد همکاری و قرارداد افزایش می یابد چرا که بسیاری از فعالیت های پست از فعالیت های سنتی به سوی فعالیت های روزآمد و نوین تغییر یافته است.

رئیس مرکز کاشان شناسی نیز دراین نشست با تبیین چشم انداز تعریف شده برای مرکز ، از آمادگی برای همکاری و تعامل سازنده با نهاد ها و سازمانهای سطح منطقه خبر داد.

دکتر وفایی بیان داش: یکی از رسالت های مرکز پشتیبانی فکری، مشاوره ای و انجام پژوهش توسعه ای و کاربردی در حوزه های مرتبط با نیازهای ادارات، سازمان ها و دستگا ه ها در سطح منطقه می باشد.

 در این نشست مقرر شد، اداره پست اولویت ها و نیازهای مطالعاتی خود را در چهارچوب  RFPتدوین و ارسال نماید تا مرکز در گروه پژوهشی مربوطه موضوع را بررسی و در قالب مطالعات تخصصی نسبت به رفع نیاز پژوهشی آن اداره اقدام  نماید.

کلید واژه ها: کاشان شناسی دانشگاه کاشان اداره پست


نظر شما :