بررسی تعامل دو جانبه مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی با مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کاشان

۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۸۳۶۸ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۴۳۸

رئیس مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان  در ساختمان شورای اسلامی شهر کاشان میهمان رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کاشان بود.

در این جلسه  دکتر باغ شیخی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کاشان به اهمیت و جایگاه علم و دانش در حل مسایل و مشکلات حوزه‌های مختلف در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: مجموعه شورای اسلامی شهر کاشان با رویکرد علمی به چهار اولویت مشخص در زمینه مدیریت شهری شامل ارتقاء درآمدهای پایدار، شفاف‌سازی در برنامه‌ریزی شهری، گردشگری پایداری شهری و هوشمندسازی در بخش‌های مختلف رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی می‌تواند به عنوان یک نهاد علمی با رویکرد جامع  با انجام مطالعات پژوهشی و کاربردی به تحقق این اولویت ها کمک نماید.

در ادامه دکتر وفایی ضمن ابراز خرسندی از نگاه علمی و دغدغه‌مندانه موجود در بدنه مدیریت شهری فعلی کاشان، به معرفی مختصری از ماموریت‌ها و اهداف مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی پرداخت و اذعان داشت: با توجه به رویکرد دانشگاه نسل چهارم، مرکز با نگاهی آینده‌نگرانه به دنبال پشتیبانی اندیشه‌ای و ارائه رویکردهای علمی جهت پاسخگویی به نیازهای پژوهشی در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، تاریخی و فرهنگی در منطقه کاشان است.

وی در ادامه از آمادگی کامل مرکز جهت همکاری همه جانبه پژوهشی و تحقیقاتی با مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کاشان در حوزه‌های  مختلف مدیریت شهری خبر داد.  

کلید واژه ها: کاشان شناسی دانشگاه کاشان شورای اسلامی کاشان


نظر شما :