ارسال ۳۵ مقاله به دبیرخانه همایش ملی عبدالرزاق و عزالدین محمود کاشانی و عبدالصمد نطنزی

۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۰۵۰ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۴۶۳
رئیس مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان از ارسال ۳۵ مقاله به همایش ملی عبدالرزاق و عزالدین محمود کاشانی و عبدالصمد نطنزی خبر داد.

دکتر محمد مشهدی نوش آبادی افزود: با توجه به مقالات سفارش داده شده، این تعداد به چهل مقاله افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: بخش عمده این مقالات بر محور مصباح الهدایه عزالدین محمود و تاویلات القران تفسیر عرفانی عبدالرزاق کاشانی و اندیشه های این دو عارف عالم تدوین شده است.

وی با بیان اینکه چند مقاله نیز به معماری و تزئینات مجموعه مسجد جامع و بقعه عبدالصمد اختصاص دارد، اظهار داشت: تعدادی از مقالات نیز به موضوعات اجتماعی و فرهنگی کاشان در دوران ایلخانی مربوط است.

رئیس مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه عبدالسلام کامویی عارف دیگری است که موضوع دو مقاله همایش است خاطر نشان کرد: داوری مقالات طی مدت دو هفته انجام خواهد گرفت و مقالات پذیرفته شده در همایش ارائه خواهد شد.

مشهدی نوش آبادی اضافه کرد: در صورت همکاری مسئولین شهرستان های کاشان و نطنز خواهیم توانست چند کتاب نیز درباره سه شخصیت محوری همایش منتشر نماییم.

این همایش دو روزه با حضور اندیشمندان و پژوهشگران برجسته کشور در ۲۳ و ۲۴ آبان ماه سال جاری در شهرهای کاشان و نطنز برگزار می شود.

آدرس سایت:  https://abdorazagh.kashanu.ac.ir/fa

دبیرخانه: کاشان- بلوار قطب راوندی- دانشگاه کاشان- ساختمان دانشکده ادبیات و زبان های خارجی- مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان- تلفن و نمابر: 55912790-55912793-031

 


نظر شما :