انتشار شماره ۹ مجله پژوهش نامه کاشان

۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۳ کد : ۹۰۲۸ نشریات اخبار مرکز
تعداد بازدید:۳۸۷
شماره نهم"پژوهش نامه کاشان" مجله تخصصی مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان انتشار یافت.

مدیر مسئول این مجله تخصصی گفت: در این شماره هفت مقاله علمی از پژوهشگران، نویسندگان و محققان به چاپ رسیده است.

دکتر محمد مشهدی نوش آبادی، "بررسی باستان شناسانه سیلاب ها به عنوان عاملی برای جابجایی داده های فرهنگی (مطالعه موردی: محوطه نجف آباد آران و بیدگل)"، "ابعاد کالبدی میراث کشاورزی دشت کاشان با نگاهی به کوشک ها و بناهای مزارع آران و بیدگل و نوش آباد"، و "حوزه دشت فین کاشان؛ بستر شکل گیری ساختار زیستی، باغات و مزارع کهن" را از مقالات ارائه شده در این شماره از مجله ذکر کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در این پژوهش نامه مقالاتی با عناوین "باغ و عمارت تاریخی مبارک آباد ورکان"، "حوضخانه همایون فال؛ معرفی یک نمونه ارزشمند حوضخانه ای در منطقه فین"، "خانه باغ ارباب ماشاءا.. منصوری؛ بازشناسی یک خانه باغ تاریخی در راوند کاشان" و "نظام آبیاری و اصلاحات کشاورزی برزک" منتشر شده است.
مشهدی نوش آبادی از انتخاب تحریریه جدید مجله پژوهش نامه کاشان نیز خبر داد که بر اساس آن طی احکامی از سوی رییس دانشگاه کاشان آقایان دکتر محمد علی کاظم بیکی، دکتر احمد بادکویه هزاره، دکتر محسن معصومی، سیدجمال موسوی، دکتر علی بیات، دکتر داریوش رحمانیان و دکتر حسن فاضلی‌نشلی از اساتید دانشگاه تهران و دکتر ناصر همایون استاد بازنشسته پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر ابراهیم موسی پور از بنیاد دایره المعارف اسلامی و همچنین آقایان دکترعباس اقبالی، دکتر محسن قاسمپور، دکتر رضا شجری، دکتر محمد مشهدی، دکتر حسین ایمانیان، دکتر امیرحسین چیت سازیان، دکترحسین حیدری و دکتر حمیدرضا جیحانی از اساتید دانشگاه کاشان به عنوان اعضای تحریریه جدید این مجله برای مدت سه سال معرفی شده اند.

مجله پژوهش‌نامه کاشان مقالات پژوهشی مربوط به تاریخ ، فرهنگ، ادبیات، هنر، معماری تاریخی و مشاهیر منطقه کاشان را منتشر می‌کند و مقالات آن در سایت مجله http://sh-kashan.kashanu.ac.ir/قابل دسترسی است.

 

 


نظر شما :