بررسی همکاری های اداره میراث فرهنگی کاشان با مدیریت ارتباط با جامعه و مرکز کاشان شناسی دانشگاه کاشان

۰۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۰۲۸۸ اخبار مرکز
تعداد بازدید:۴۱۵

مدیرارتباط با جامعه و رئیس مرکز کاشان شناسی دانشگاه کاشان به همراه جمعی از اعضای هیات علمی ( هسته علمی ارتباط با جامعه ) با حضور در محل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با رئیس و کارشناسان این اداره دیدار و گفتگو کردند .

در این نشست صمیمی موضوعات همکاری های دوجانبه مورد بحث و تیادل نظر قرار گرفت و طرفین، نوع همراهی و همکاری و نیز زمینه های انجام پروزه های مشترک را به بحث و تبادل نظر گذاشتند .

محورهای ارائه شده در این نشست به قرار زیر بودند :

مشارکت و حضور اساتید دانشگاه در کارگروهها و کمیته های تخصصی میراث فرهنگی ، استفاده از ظرفیت و توانمدی همه دانشکده های دانشگاه کاشان در حل مشکلات شهرستان در حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ، استفاده از ظرفیت مطالعاتی اساتید دانشگاه جهت انجام نیازها و اولویت های مطالعاتی مورد نیاز میراث فرهنگی، هدایت پایان نامه های تحصیلات تکمیلی دانشجویان به سمت نیازهای پژوهشی مجموعه میراث فرهنگی،برگزاری کرسی های علمی ، ترویجی در ارتباط با چالش های پیش روی توسعه پایدار گردشگری در منطقه با حضور و مشارکت اساتید داشگاه کاشان و مدیران و خبرگان حوزهای مرتبط و....

در این نشست مقرر شد تفاهم نامه تنظیم شده برای همکاری های متقابل پس از بازنگری نهایی، به زودی بین رئیس دانشگاه و رئیس اداره میراث فرهنگی امضا و مبادله شود و سپس به صورت هدفمند و کاربردی مفاد آن اجرایی شود .

در این نشست از دانشگاه کاشان دکتر بوذر وفایی مدیر ارتباط با جامعه و رئیس مرکز کاشان شناسی، دکتر جواد دیواندری ، دکتر امیر حسین مدنی، دکتر اسماعیل مزروعی، دکتر رسول حیدری و دکتر محمد خداداد و از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دکتر احمد دانیایی نیا رئیس اداره به همراه کارشناسان این اداره  عباس متولی ، عباس تراب زاده ، بینوا، عبدالله زاده ، شفیعی، ناصحی پور و احمدی نجات حضور داشتند

کلید واژه ها: اداره میراث فرهنگی مدیریت ارتباط با جامعه مرکز کاشان شناسی همکاری کاشان


نظر شما :